Skocz do zawartości

Czy wiesz, że... dobrym sposobem na rozładowanie energii jest karuzela? -

dobrym sposobem na rozładowanie energii jest karuzela?




Witamy na FORUM SZYNSZYLE


Logowanie »  Zaloguj korzystając z Facebooka

Rejestracja
Witamy na FORUM SZYNSZYLE!

Zaloguj się lub zarejestruj aby w pełni korzystać z zasobów forum.

Jeżeli miałaś / miałeś konto na starym forum koniecznie zajrzyj tu: LISTA SPRAW PO MIGRACJI
 
Guest Message by DevFuse

Zdjęcie

REGULAMIN FORUM


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Michał

Michał

    Gipsuje dziury w ścianach

  • Administrator
  • 2211 postów
  • Wiek: 38
  • Płeć:Mężczyzna
  • LokalizacjaWarszawa
  • Województwo:Mazowieckie

Napisano 11 październik 2010 - 23:21

I. REJESTRACJA NOWEGO UŻYTKOWNIKA



1/ Każda osoba "rejestrująca się na forum zgadza się i akceptuje WARUNKI REJESTRACJI

2/ Do poprawnej rejestracji trzeba podać:

a/ nazwę użytkownika,

b/ poprawny adres e-mail (konta z błędnymi adresami będą usuwane bez ostrzeżenia),

c/ hasło (w przypadku zapomnienia hasła można je bez problemu odzyskać),

d/ uwierzytelnianie (są to obrazkowe cyfry, które teoretycznie blokują roboty). Jeżeli masz problemy z odczytaniem zajrzyj tutaj nie widzę obrazka,

e/ wpisz sześć dowolnych cyfr. Jest to zabezpieczenie przed robotami spamującymi forum,

f/ skąd (najlepiej jeżeli wpiszesz tutaj swoje miasto, lub miejscowość, ale za wpisanie "zza krzoka" kar nie będzie taki wpis świadczy tylko o użytkowniku),

g/ płeć,

h/ data urodzenia (nie jest wymagana, lecz wysoce zalecana),

3/ Powyższe dane muszą być prawdziwe, jeżeli ktoś wpisze nieprawdę dostanie upomnienie, a przy braku reakcji konto zostanie usunięte. Nazwa użytkownika nie może zawierać słów wulgarnych, obraźliwych, sugerujących, że konto jest kontem administratora, lub moderatora (np: Administrato), nazwa nie może być bardzo podobna do konta już istniejącego (np: Mchał)

4/ Można mieć tylko jedno konto. Jeżeli z tego samego internetu korzysta kilka osób, i chcą one mieć oddzielne konta, należy to zgłosić Administratorom, lub moderatorom. Multikonta niezgłoszone zostaną usunięte, a pierwsze konto dostanie ostrzeżenie.[/list]




II. PISANIE NA FORUM



1/ Zakładanie nowych tematów:

a/ Zanim założysz nowy temat koniecznie sprawdź, czy nie był on już poruszany - do tego służy opcja "Szukaj". Obsługa forum może zwrócić uwagę lub ukarać punktami ostrzeżenia,

b/ Tytuł nowego tematu musi być tożsamy z wypowiedzią do niego dołączoną i wskazywać o czym będzie temat. Kategorycznie zabronione jest używanie jako tytuł "pomocy, ratunku, moja szynszylka umiera co zrobić" itp,

c/ Tytuł nowego tematu nie może być pisany WIELKIMI LITERAMI,

d/ Sprawdź, czy zakładasz go we właściwym dziale,

e/ Dawanie ogłoszeń w działach ODDAM - PRZYJMĘ SZYNSZYLA oraz WETERYNARIA, ma swój odrębny regulamin, należy się z nim zapoznać przed dodaniem ogłoszenia.

2/ Pisanie wiadomości, odpowiadanie:

a/ Obowiązuje zakaz pisania postów używając w wypowiedziach SAMYCH WIELKICH LITER oraz nadużywanie tekstu pogrubionego i powiększonej czcionki. Wypowiedzi takie, jak ten wzór, będą usuwane, bez względu na ich wartość merytoryczną.

b/ Proszę wszystkich, aby pisali używając polskich znaków (ogonków) - zamiast: bede, moj, namowic, sie, mial, itd. Powinno być: będę, mój, namówić, się, miał, itd. Podane tu przypadki to czyste lenistwo. Staramy się unikać błędów ortograficznych. Jeżeli ktoś ma problem z ortografią, to w większości obecnych przeglądarek są słowniki. Informacja jak z nich korzystać znajduje się w poradniku Poprawianie błędów ortograficznych za pomocą przeglądarki. Niedopuszczalne jest nadużywanie interpunkcji.

c/ Zakaz umieszczania w postach dużej ilości zdjęć. Jako rozsądną wartość ustalam dwa zdjęcia w poście. Stosowna informacja znajduje się TUTAJ

d/ Proszę unikać komentarzy mogących obrazić innego forumowicza. Nawet jeżeli zostaniemy sprowokowani to nakłaniam do inteligentnej riposty niż wyzywania się od idiotów.

e/ Absolutnie zabronione jest używanie słów wulgarnych, obraźliwych oraz w inny sposób łamiących normy społeczne i polskie prawo.

f/ Jeżeli jakiś temat już istnieje, a Ty masz bardzo podobną sprawę, to należy się do tego tematu dopisać, niezależnie od tego, kiedy była ostatnia wypowiedź.

g/ Jeżeli komuś umarł zwierzaczek, a ostatni wpis był miesiąc temu, to absolutnie nie dopisujemy się do takiego tematu.

h/ Odpowiadając pisz zgodnie z tematem. Jeżeli temat jest o chorobach skóry, to nie pytaj, czy szynszyla może jeść sałatę.

i/ Odpowiadając wyraź swoje zdanie uzasadniając swoją wypowiedź. Wpisy typu "też tak sądzę" to zdecydowanie zbyt mało, to samo dotyczy "uśmieszków" - odpowiedź składająca się w większości lub z samych uśmieszków, to pewny krok do otrzymania ostrzeżenia.

j/ Edycja wpisu przez autora możliwa jest do 100 minut po wysłaniu pierwszej wersji. Jeżeli autor chce później coś dopisać, a od jego ostatniej wypowiedzi nie było innych wpisów, robi kolejny wpis, który automatycznie połączy się z poprzednim.

k/ Linki do innych stron: Zabronione jest umieszczanie linków nietrwałych - czyli do aukcji internetowych, stron tymczasowych i innych stron, gdzie jest duże prawdopodobieństwo, że linkowana strona zostanie usunięta, dotyczy to także zdjęć na serwerach zewnętrznych.

l/ Zapis usunięto dnia 08-10-2012

ł/ Spamowanie Wszelkie wiadomości o charakterze typowego spamu będą usuwane, konto osoby spamującej będzie usunięte, a sam użytkownik otrzyma dożywotniego bana![/list]




III. UŻYTKOWANIE FORUM



1/ Użytkownicy



a/ Za każdym razem, gdy się logujesz lub przeglądasz forum, akceptujesz ten regulamin oraz WARUNKI REJESTRACJI jak i informacje zawarte w dziale WAŻNE OGŁOSZENIA PRZECZYTAJ TO!!!

b/ Linki do innych stron zawarte w profilu lub podpisie mogą posiadać osoby z rangą "Aktywni na forum" lub wyższą ranks_light2.gif - stale udzielający się na forum. Brak wypowiedzi przez ponad miesiąc upoważnia Administratora do usunięcia linku. Zakaz umieszczania linków do stron o niskiej wartości, zawierających bardzo duże ilości reklam, oraz innych stron niezgodnych z powyższym regulaminem. O możliwości pozostawienia linku decyduje obsługa forum i nie przysługuje od tego prawo do odwołania.

c/ Absolutnie zabronione jest używanie w podpisie słów wulgarnych, obraźliwych i w inny sposób łamiących normy społeczne i polskie prawo.

d/ Zabronione jest używanie avatara takiego jak ma już inny użytkownik, lub łudząco podobnego.

e/ Nowi użytkownicy forum mogą opowiedzieć kilka słów o sobie, o swoich zwierzętach i zainteresowaniach, służy do tego dział PRZEDSTAW SIĘ

f/ Akcje pomocowe - jeżeli chcesz przeprowadzić jakąś akcję z pomocą dla osoby potrzebującej np.: tajna zbiórka żywności, pieniędzy, wyposażenia - tzw. akcja "krecik", w którą chcesz zaangażować większą ilość osób, lub przez masowe wysyłanie PW prosić o pomoc osoby, które nie wyraziły 100% zainteresowania, bezwzględnie trzeba taką akcję zgłosić do administracji forum i uzyskać akceptację.


2/ Administratorzy, Junior Administratorzy, moderatorzy

- Mogą usuwać, przenosić, edytować i w inny sposób wpływać na wpisy niezgodne z regulaminem.

a/ Mogą dodawać ostrzeżenia za rażące naruszenie regulaminu.

b/ Mogą publicznie lub w prywatnych wiadomościach zwracać uwagę innym użytkownikom.

c/ Użytkownik ma prawo nie zgodzić się z decyzją Junior Administratora, moderatora i odwołać się do właściciela tego forum pisząc Prywatną Wiadomość, zakładając nowy temat w dziale REKLAMACJE lub korzystając z formularza zawartego na stronie www.szynszyla.pl - są to jedyne dopuszczalne formy wyrażenia sprzeciwu względem osób odpowiedzialnych za forum. W odwołaniu koniecznie trzeba jak najdokładniej opisać całą sytuację, żebym mógł podjąć decyzję. Moja decyzja jest ostateczna.

3/ Nie wiesz jak coś zrobić na forum? Możesz poczytać w FAQ, INSTRUKCJACH OBSŁUGI FORUM lub zapytać w dziale O FORUM

[/list]




IV. POZOSTAŁE INFORMACJE



1/Ustawienia ostrzeżeń:

a/ Zablokowanie możliwości pisania postów po wartości ostrzeżeń: 3

b/ Zablokowanie możliwości wejścia na forum po wartości ostrzeżeń: 6

c/ Ostrzeżenia wygasają po 30 dniach

2/ Osoby odpowiedzialne za forum

3/ Regulamin może się zmieniać w trakcie działania forum

4/ Obsługa forum nie ponosi odpowiedzialności za treści pisane przez użytkowników. Każdy użytkownik sam ponosi odpowiedzialność za swoje wypowiedzi lub za inne umieszczane materiały na forum. Za użytkowników nieletnich odpowiadają prawni opiekunowie.

5/ Kolor czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla obsługi forum, użytkownicy nie powinni używać tego koloru.

6/ Wszelkie problemy i niedociągnięcia na forum prosimy zgłaszać w dziale O FORUM

7/ Regulamin zaczyna obowiązywać od 01-11-2010

[/list]


ZMIANY:

12-08-2011 - zmieniono punkt I.2.e Wpisz sześć dowolnych cyfr. Jest to zabezpieczenie przed robotami spamującymi forum

08-11-2011 - zmieniono punkt III.2.c dodano: ...zakładając nowy temat w dziale REKLAMACJE ... W odwołaniu koniecznie trzeba jak najdokładniej opisać całą sytuację, żebym mógł podjąć decyzję...

08-10-2012 - usunięto punkt II.2.l regulaminu w którym było zapisane:

 

l/ Wszystkie linki do stron zewnętrznych (nie dotyczy naszego forum oraz działu WETERYNARIA ) muszą być umieszczone w tagach
[code][/code] przykład [code]www.panda.regit.pl[/code]
niedostosowanie się do tej zasady oznacza usunięcie wpisu


[ Dodano: 3 Lutego 2014, 04:12 ]
03-02-2014 - dodano punkt III.1.f - Akcje pomocowe


  • 0

Zapoznaj się z nową funkcją na forum "NASZE BLOGI" zajrzyj tu (klik) i zacznij blogowanie

 

Pojawiły się dodatkowe reklamy, zobacz co jest ich powodem (klik)

 

:loveszynszyla:





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych