Skocz do zawartości

Czy wiesz, że...

szynszyle są aktywnie głównie wieczorem i w nocy?

Witamy na FORUM SZYNSZYLE

Logowanie »  Zaloguj korzystając z Facebooka

Zaloguj się lub zarejestruj aby w pełni korzystać z zasobów forum.

Jeżeli miałaś / miałeś konto na starym forum koniecznie zajrzyj tu: LISTA SPRAW PO MIGRACJI

Guest Message by DevFuse

Zdjęcie

Alvin i NIE-wiewiórki :)

szynszyla szynszyle

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
110 odpowiedzi w tym temacie

#1 mattiMARTA

mattiMARTA

Dealer Tymotki

• Użytkownik
  • 245 postów
  • LokalizacjaCzerniejewo
  • Województwo:Wielkopolskie

Napisano 15 styczeń 2015 - 19:37

Witam Wszystkich na Forum razem jak i z osobna :)

Mam na imie Marta,mam 25 lat(prawie) .Mieszkam w woj.WLKP w okolicy Gniezno-Poznań ,mam cudownego męża,psy,koty,króliki,zwierzęta "gospodarskie",z wykształcenia jestem architektem terenów zielonych,miałam kiedys ,świnke,szczurki,myszki i chomiczka <3

W życiu towarzyszy mi mnóstwo zwierzaków które wszystkie uwielbiam ale te które są mi najbliższe sercu to SZYNSZYLE.

Alvin - standard ponad 4 letni oraz Skipper -beż hetero - w marcu 2015 będzię mięc roczek

Bywam często na róznych forach,czytam,dokształcam sie i sięgam porad.Kiedy mogę pomagam na tyle ile można.A czasem tu zerkam więc postanowiłam się zalogować.Nie zawsze mam czas sledzic wszystko i czytać na bieżąco gdyż mam sporo innych obowiązków,ale w miare mozliwości sie staram nadrabiać ;)

Mieszkam hmm jakby w "dziczy" wszędzie lasy,cisza i spokój,mimo iż co chwile ktoś się buduje z miasta to i tak jest tu jak w raju.

Alvina mam z zoologa-z tragicznych warunków,wiem że nie popiera sie kupna szyli bo jest ich masa do adopcji ale wtedy to było silniejsze ode mnie i nie żałuje.Natomias Skip jest z adopcji ,również z cięzkich warunków(karma na kg,jakieś siano,trociny i wszystko) No nic teraz chłopaki sa ze mną i jesteśmy szczęśliwi :D