Skocz do zawartości

Czy wiesz, że... szynszyle są aktywnie głównie wieczorem i w nocy? -

szynszyle są aktywnie głównie wieczorem i w nocy?

Witamy na FORUM SZYNSZYLE

Logowanie »  Zaloguj korzystając z Facebooka

Zaloguj się lub zarejestruj aby w pełni korzystać z zasobów forum.

Jeżeli miałaś / miałeś konto na starym forum koniecznie zajrzyj tu: LISTA SPRAW PO MIGRACJI

Guest Message by DevFuse

Zdjęcie

Początkujący właściciel - pomocy!

Samiczka samiec domek klatka woilera szynszyle szynszyl płeć

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 WhyBuba

WhyBuba

Zielony jak tymotka

• Użytkownik - osesek
  • 3 postów
  • LokalizacjaZabrze
  • Województwo:Śląskie

Napisano 10 listopad 2016 - 12:57

Witam serdecznie wszystkich!

Od razu na wstępie chcę zaznaczyć, że jestem nowa w tej działce dlatego mam kilka pytań na które pilnie potrzebuje odpowiedzi ponieważ dziś z narzeczonym jedziemy po szynszylę!

1. Domyślam się, że te pytanie pojawia się tysiące razy ale jedna czy dwie szynszyle?

Czy coś się stanie jeśli będzie jedna szynszyla? Wszędzie piszą różne rzeczy.

2. Jeśli dwie szynszyle to czy każda z nich musi mieć swój osobny domek oraz miseczki?

3. Jeśli dwie szynszyle to czy dwóch chłopczyków czy dwie dziewczynki? Czy to ma duże znaczenie dla początkujących właścicieli?

4. Jeśli dwie szynszyle to czy na początek wystarczy klatka bardzo wysoka oraz szeroka? (już zrobiliśmy tam półeczki, schodki, hamaki, tunele itp.). Ponieważ w grudniu po naszym ślubie, chcemy z narzeczonym wybudować wolierę.

5. Czy da się w wieku 3 miesięcy odróżnić płeć, jeśli tak to jak?